DARMOWA DOSTAWA OD 200 ZŁ !
Dziękujemy za kontakt i zgłoszenie reklamacyjne. Przykro nam, że zakupiony produkt nie spełnił oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze wyroby były trwałe i niezawodne, dlatego traktujemy takie sytuacje bardzo poważnie.

Zgłoszenie zostało przyjęte i przekażemy je do weryfikacji. W celu przyspieszenia procesu prosimy o przesłanie zdjęć przedstawiających wadę oraz, jeśli to możliwe, krótkiego opisu problemu. Po analizie zgłoszenia poinformujemy Państwa o dalszych krokach — zwykle zajmuje to do [X] dni roboczych.

Zachęcamy również do skorzystania z formularza reklamacyjnego reklamacje formularz, który znajduje się na dole naszej strony internetowej — ułatwi to i przyspieszy obsługę zgłoszenia.

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość oraz wyrozumiałość. Zależy nam na Państwa satysfakcji i zrobimy wszystko, aby sprawę rozwiązać jak najszybciej.